Τι είναι το Search Enhine Optimisation;

Το SEO είναι μία από τις αποτελεσματικότερες μεθόδους ψηφιακού μάρκετινγκ. Μπορεί να γίνει πραγματική επένδυση για μία εταιρεία η οποία ασχολείται με τις online πωλήσεις. Search engine optimisation ονομάζονται όλες οι προαπαιτούμενες ενέργειες που θα οδηγήσουν την ιστοσελίδα μας στην κορυφή των αποτελεσμάτων της Google. Έτσι, μπορούμε να έχουμε μία συνεχόμενη ροή πελατών και να αυξήσουμε τις πωλήσεις. Η προώθηση ιστοσελίδων σε συνδυασμό με την άμεση αύξηση πωλήσεων ενισχύεται και το brand name μας, με αποτέλεσμα να έχουμε επιπλέον έμμεσες πωλήσεις στο μέλλον. Με το SEO δίνουμε τη δυνατότητα στο site μας, να εμφανιστεί στα αποτελέσματα της Google, τη στιγμή που οι υποψήφιοι πελάτες αναζητούν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μας.

Ο Αλγόριθμος της Google

Αλγόριθμος της Google  είναι αυτός που καθορίζει τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης και αποτελείται από διακόσιους παραμέτρους. Για όσο περισσότερους από αυτούς γίνει βελτιστοποίηση, τόσο πιο πιθανόν είναι να βγούμε στην πρώτη σελίδα Google.

Έρευνα αγοράς

Πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε ενέργεια πρέπει να κάνουμε την προαπαιτούμενη έρευνα αγοράς. Πρέπει να συλλέξουμε όλα τα χαρακτηριστικά των υποψήφιων πελατών και των ανταγωνιστών μας. Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε το κοινό που θα στοχεύσουμε και να ανακαλύψουμε χρήσιμα χαρακτηριστικά, όπως η χώρα, η ηλικία,το μορφωτικό επίπεδο και η γλώσσα. Επίσης Πρέπει να βρούμε τις τιμές των online ανταγωνιστών μας, ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε την κατάλληλη στρατηγική.

Έρευνα για λέξεις κλειδιά

Το επόμενο βήμα είναι να εντοπίσουμε τις λέξεις-κλειδιά με τις οποίες το αγοραστικό κοινό κάνει τις αναζητήσεις του στη Google. Να βρούμε δηλαδή τις λέξεις που χρησιμοποιεί για να βρει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Πάνω στα αποτελέσματα αυτής της έρευνας θα βασιστεί αργότερα όλη η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας.

Δημιουργία κειμένων

Στη συνέχεια πρέπει να γίνει η δημιουργία των απαραίτητων κειμένων τα οποία θα βασιστούν στο keyword research και θα χρησιμοποιηθούν στην ιστοσελίδα μας. Τα κείμενα αυτά πρέπει να έχουν την ιδιότητα να μπορούν να μετατρέψουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας σε πελάτες και παράλληλα να περιέχουν όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για μία υψηλή κατάταξη στην Google. Πρέπει λοιπόν να έχουν σωστή ορθογραφία, συνήθως να είναι πάνω από 1000 λέξεις, οι προτάσεις να μην είναι μεγαλύτερες από 20 λέξεις και η παράγραφοι όχι περισσότερο από 150.

Keyword Density

Ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας είναι το keyword density. Αυτό σημαίνει πόσες φορές βρίσκεται η λέξη κλειδί μέσα στο κείμενο μας. το ιδανικό ποσοστό είναι 2 έως 2,5%. Έτσι για παράδειγμα σε ένα κείμενο χιλίων λέξεων, χρησιμοποιήσουμε το keyword 20 έως 25 φορές. Φυσικά τα κείμενά μας πρέπει να είναι μοναδικά και να μην έχουν ανέβει σε καμία άλλη ιστοσελίδα του διαδικτύου.

Meta Title & Meta Description

Το Meta title και το μετά description είναι δύο ακόμα παράγοντες που πρέπει να λάβουμε υπόψιν. Είναι το πρώτο μήνυμα που θα δει ένας υποψήφιος πελάτης όταν κάνει μία αναζήτηση στην Google. πρέπει λοιπόν να δημιουργηθούν με τέτοιο τρόπο ώστε να τραβήξουν την προσοχή και να κάνουν τους χρήστες του διαδικτύου να κλικάρουν τη σελίδα της επιχείρησής μας.

Link Building

Ένας ακόμα βασικός παράγοντας είναι το link Building. Αυτό σημαίνει ότι κάθε ιστοσελίδα πρέπει να έχει εσωτερικούς υπερσυνδέσμους οι οποίοι οδηγούν σε άλλες σελίδες του site μας, κατευθύνουν σε άλλα site και προέρχονται από άλλες ιστοσελίδες προς την δική μας. Χωρίζονται Λοιπόν σε τρεις κατηγορίες, τα outbound links, τα inbound links και τα backlinks.

Οι βάσεις του SEO

Ο κόσμος του SEO είναι πλέον χαοτικός. Για να επιτύχουμε μια ικανοποιητική κατάταξη στην Google, πρέπει να παρακολουθούμε συνεχώς αλλαγές του αλγόριθμου ή να προσλάβουμε κάποιον SEO specialist. Στο επόμενο άρθρο μας θα πάμε σε πιο βαθιά νερά και θα αναλύσουμε τους διακόσιους αυτούς παράγοντες. Το άρθρο αυτό, ήταν μία εισαγωγή Για να χτίσουμε τις βάσεις και να προχωρήσουμε περαιτέρω.